Dagens Dagbok - Måndagen den 9 juli 2007 - Andra halvan av dagen.

Jimmy kom hem från jobbet vid kvart över fyra. Han höll sen på och fixade lite i sin bil en stund. Sen vid kvart i fem så stack han iväg igen, den här gången för att hämta upp Jenny på jobbet.

 

Jag gjorde i ordning maten så den skulle vara klar tills de kom hem igen. Och de kom vid kvart över fem. Vi åt då middag tillsammans på en gång. Satt och pratade en bra stund sen i köket också.

 

Sen så duschade de båda två i tur och ordning och gjorde sig i ordning. Och efter det så satt de båda två på sina rum vid sina datorer.

 

Jag satt i köket och började att läsa en ny bok: "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg.

 

Jimmy stack sen iväg vid åttatiden för att möta upp med sina kompisar i Hagsätra.  

 

Borzko kom hem från jobbet vid strax efter åtta. Middag, dusch, iordninggörande, och sen en pratstund med mig, så blev hans kväll. Och så sängen vid tiotiden för han ska upp fyra i morgon igen.

 

Jenny stack iväg vid niotiden för att möta upp med några kompisar. Hon skulle först till Hagsätra, och sen så skulle hon förmodligen in till stan en sväng.

 

Jag tillbringade sen resten av kvällen med boken. Små kortare datorstunder blev det också.

 

Kommentarer
Postat av: Mia

God natt! :)

2007-07-10 @ 00:08:24
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mia: God Morgon! ;-D

2007-07-10 @ 08:42:49
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0