Dagens Dagbok - Söndagen den 1 juli 2007 - Kvällen.

Sen efter middagen så åkte Jimmy iväg med sin bil. Han skulle möta upp med några kompisar i Hagsätra.

 

Jenny var mest på sitt rum, satt vid datorn, pratade i telefon, och läste i sin bok.

 

Borzko satt och läste, och läste även ut boken som han höll på med.

 

Jag satt lite vid datorn först, och sen så satt jag också och läste en bra stund i min bok.

 

Sen vid niotiden redan så gick Jenny och la sig. Hon var jättetrött efter sin arbetsdag.

 

Borzko gick och la sig vid halvtiotiden. Han ska ju jobba igen i morgon, och ska gå upp halvfyra. Han hade bara en veckas semester nu, sen jobbar han i två veckor, och sen så har han två veckors semester till.

 

Jag fortsatte att läsa i min bok, och läste så småningom ut den. Sen så blev det datorn resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul!!!!!!!!!!!!

2007-07-01 @ 23:10:22
Postat av: Bim

---> Anonym: Jaså!?!?

2007-07-01 @ 23:14:58
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0