Dagens Dagbok - Söndagen den 15 juli 2007 - Andra halvan av dagen.

Sen så satt vi i flera timmar och läste och läste i våra böcker. Vid halvniotiden så tröttnade Borzko på att läsa och satte igång teven i stället. Han tittade först på lite sport, och sen så kollade han på en film. Själv så varvade jag min bok med datorn.

 

Jenny kom hem vid strax efter nio. Jag gick och mötte upp med henne vid tunnelbanan när hon kom. Sen så satt vi en bra stund inne i hennes rum och pratade. Sen så duschade hon och gjorde sig i ordning. Hon satt en stund vid datorn också, och sen så gick hon och la sig vid elvatiden. Hon ska ju upp tidigt och jobba i morgon.

 

Jag återgick till att läsa min bok igen, och jag läste också så småningom ut den. Den var bra, och en recension finns nedanför. Nu blir det datorn resten av kvällen och lite slösurfande. Borzko sitter här bredvid och slötittar på teve. Jimmy har inte kommit hem än, han kommer väl vid tolvtiden som vanligt, när det är jobbardag dagen efter.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Har skaffat en egen blogg nu.
Hälsningar från en trogen läsare av din blogg

2007-07-16 @ 00:04:54
URL: http://Ellebelles.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ellen: Okej! Jag ska kolla in din blogg! :-)

2007-07-16 @ 08:33:50
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0