Fun Light !

När vi var på Willys i dag och handlade så sa Jenny när hon såg den här stora reklamskylten: "Mamma, den här borde du fotografera och blogga!" Så då gör jag väl det då! ;-D

Jag älskar ju Fun Light! Dricker det jämt, och till allt. Alla sorter är goda, men mest gillar jag de som inte smakar allt för sött. Tropical Fruit är ju en favorit och har varit det ett tag. Amazing Grape är en annan favorit. Nu finns ju också tre smaker i serien "Crystal", och de är ju helt annorlunda. De blir mer som smaksatt vatten.


image760

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag håller med i allt du säger. Plus att jag har en soda strimer och det är kanon med crystal då./Ahnna

2007-07-12 @ 21:17:07
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, det är nog perfekt med Fun Light Crystal och Soda Streamer om man gillar smaksatt och kolsyrat vatten. Hedgehog har skrivit om det också. Själv så gillar jag inte kolsyra och bubblor, så jag kör det naturellt.

2007-07-12 @ 21:19:08
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0