"Sommar" med Åsa Linderborg.

Och nu har jag lyssnat på ännu ett Sommarprogram, det femte för i år. Den här gången så blev det Åsa Linderborg som är författare till boken "Mig äger ingen".

Den boken läste jag för någon vecka sedan, och det var en av de bästa böcker som jag har läst på länge.

Här är min recension av boken.

Här är ett annat inlägg om boken bland annat.

Jag tycker att det här Sommarprogrammet var bra och intressant. jag vet ju inte vad jag hade tyckt om jag inte hade läst boken. Förmodligen så hade jag inte tyckt att det var lika bra. Men ni som har läst boken tycker jag i alla fall definitivt ska lyssna på programmet.

Länk till presentationen av Åsa Linderborg.

Länk till Startsidan för Sommarprogrammet.


image808

(Bilden lånad.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0