Dagens Dagbok - Torsdagen den 14 juni 2007 - Andra halvan av dagen.

Större delen av eftermiddagen sen så höll Jenny på i sitt rum och städade och fixade. Och så varvade hon med stunder vid datorn. Själv så höll jag också på och fixade och grejade, fast i resten av lägenheten. Också jag varvade med datorstunder.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt vi tre middag tillsammans. I tur och ordning sen så duschade både Jimmy och Jenny och gjorde sig i ordning. Jenny stack sen iväg för att möta upp med en massa kompisar, och så skulle de grilla vid Långsjön. Jimmy tog bilen och sin bärbara dator och så åkte han hem till Kristian.

 

Jag läste ut boken som jag har hållit på med: "TV-Huset" av Sofia Karlsson, och bloggade en recension. Sen så började jag på en ny bok: "Genom helvetet" av Tina Nordlund. Satt i ett par timmar och läste till slut ut även den boken under kvällen, och bloggade även en recension på den.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden i dag. Middag, dusch, iordninggörande, och så lite allmänt slöande resten av kvällen, så blev hans kväll.

 

Nu är klockan halvelva. Jag sitter här ensam vid datorn och läser bloggar och nyheter. Borzko har gått och lagt sig. Ingen av Jimmy och Jenny har kommit hem ännu. Det dröjer nog ett par timmar till tills de kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0