Dagens Shopping - 070627. Sex stycken Pocketböcker + Apoteksvaror.

Dagen Shopping i dag, onsdagen den 27 juni, blev sex stycken pocketböcker plus lite varor på Apoteket.

Pocketböckerna köpte jag på Åhléns. De två längst upp till vänster var det rea på, och de kostade 30:- kronor styck. De andra fyra var det ordinarie pris på, 65:- kronor styck, fast sen var det "tag fyra betala för tre" på dem. Så då blev det bara 48:- kronor styck för de fyra. Så snittpriser för alla sex böckerna blev då 40:- kronor styck.


image615


Lite varor på Apoteket blev det också. Hudlotion, minipiller, och handcremé.


image616


Egentligen så sökte jag Mats Strandbergs nya bok: "Bekantas Bekanta". Men den fanns varken på Bokia eller Åhléns här i Centrum. Jag tyckte att hans förra bok: "Jaktsäsong" var så bra, så jag är så nyfiken på hans nya.

När jag kom hem så kunde jag ju inte låta bli att beställa "Bekantas Bekanta" från Adlibris Och då "råkade" jag ju även beställa elva böcker till... ;-) Så nu kommer det ett paket inom 2-5 arbetsdagar till mig med tolv stycken böcker i. Det blev fem stycken inbundna, två stycken storpocket, och fem stycken vanliga pocketböcker. Alla tolv böckerna tillsammans gick på 1049:- kronor, så då blir det ett snittpris på 87:- kronor per bok.

Nog för att jag läser rätt så mycket... Men jag köper många gånger fler böcker än vad jag hinner med att läsa... Jag får nog ta och skärpa mig med mina bokinköp! ;-D

Kommentarer
Postat av: Linn

Boken såld har jag läst av dom - en riktigt hemsk bok. Mådde nästan dåligt när jag läste den. Men boken fängslade än fast ändå. Den måste du hinna läsa! ;)

2007-06-27 @ 17:04:34
Postat av: Bim

---> Linn: Okej! Tack för tipset! Ska försöka att prioritera den då! :-)

2007-06-27 @ 17:29:25
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Amanda

Den vidunderliga kärlekens historia är en underbar bok!

2007-06-27 @ 21:34:46
URL: http://fornarina.blogg.se
Postat av: Bim

---> Amanda: Vad roligt att du säger så! Jag fick boken rekommenderad av en granne som sa precis samma sak! :-)

2007-06-27 @ 21:58:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0