Dagens Dagbok - Fredagen den 12 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Stannade till i Centrum på vägen hem och hämtade ut pengar i Bankomaten. Sen var jag bara hemma en kort stund, och så stack jag iväg med bilen till Centrum igen, för jag hade fått lappar på paket att hämta ut. Var på Hemköp och hämtade ut tre paket.


Sen så åkte jag bort till Jimmys jobb, på Hägerstens Brädgård, i Segeltorp. Mötte upp med honom där när han slutade klockan tre. Parkerade min bil där och sen så åkte vi tillsammans i Jimmys bil bort till Aspudden.


Jimmy hade tid bokad hos tatueraren Mia på Flash Fighters i Aspudden, för att göra en stor tribal på högra vaden.


Lite förarbete först, och sen så tog själva tatueringen cirka två timmar att göra. Allt gick bara bra, och några bilder kommer senare i ett separat inlägg.


När allt var klart och jag hade betalat, (han fick den av oss i tjugoårspresent), så gick vi till "Daisys" strax bredvid och åt middag. Jag åt ett vegetariskt burgarmeal, och Jimmy åt ett cajunmeal.


Sen så åkte vi tillbaka till Segeltorp, där jag hämtade min bil, och så åkte vi hem till Farsta. Kom hem vid halvsjutiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0