Dagens Dagbok - Onsdagen den 31 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gav jag mig iväg ut på en liten promenad. Soligt och klart ute. Vindstilla och hög luft. Men rätt så kallt. Gick runt omkring i Farsta en sväng.


Sen så gick jag förbi Centrum och köpte en lampprydnad till köksfönstret på Ljusinspiration. Bild kommer i separat inlägg.


Gick sen och mötte upp med Jimmy som kom från jobbet. Och så åkte jag med honom i bilen hem. Promenadtid för mig blev cirka en timme.


När vi kom hem så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Sen när han var klar så åt vi middag tillsammans.


Efter middagen så satte sig Jimmy på sitt rum och tittade på en av sina nerladdade serier. Jag höll på här hemma och fixade med lite allt möjligt.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Skönt med sol. Här har det varit grått och trist mest hela dagen. Just nu är det snöblandat regn och det börjar att bli kallare :(

2007-10-31 @ 21:02:45
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var en underbar dag i dag på dagen. Men nu på kvällen så öser regnet ner... :-(

2007-10-31 @ 21:06:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0