Dagens Dagbok - Fredagen den 14 september 2007 - Kvällen.

Jimmy, Jenny, och Jocke tog en sväng till Hemköp i Centrum och köpte lite gott att äta till kvällen. Och så åkte de till Videoaffären och hyrde en film. Det blev: "Mr Beans semester".


Vi satte oss sen alla fem uppe i vardagsrummet och tittade på filmen och åt lite gott.


Sen så skiljdes vi alla åt vid halvelvatiden. Borzko gick och la sig för att sova, han ska upp klockan sex i morgon för att jobba extra. Jimmy gick in på sitt rum, han var trött och skulle ligga i sängen och titta på teve, och sen sova. Jenny och Jocke gick in på Jennys rum.


Och jag tänkte nog nu lägga mig i sängen och läsa i min bok. Känner mig trött i kväll, orkar inte med vare sig teve eller dator. Ska läsa en stund och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Lari

ja, jag har ju fått tipsat att det ska vara bra böcker.. får se när jag hinner med att läsa dem bara..=)

2007-09-15 @ 10:44:01
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Bim

---> Lari: Man får TA sig tid ibland! Ta lite av datortiden till exempel! ;-D

2007-09-15 @ 10:49:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0