Dagens Dagbok - Fredagen den 28 september 2007 - Kvällen.

Satt sen i vardagsrummet med datorn i knäet. Bloggade själv, läste andras bloggar, och läste nyheter.


Klockan åtta sen så satte jag igång teven. Och så tittade jag på "Idol". Sen så blev det datorn en stund igen, innan jag sen tittade på den andra delen av "Idol".


Och nu blir det väl åter igen datorn, innan det är dags för sängen.




Och så några rader om resten av familjen:


Jenny är hos Jocke. Hon jobbade till klockan åtta. Sen så kom Jocke och mötte upp med henne på jobbet när hon slutade, och så åkte de tillsammans hem till honom.


Jimmy är i Visby. Tre MMS har jag fått under kvällen.


Borzko sover. Han kom ju hem från jobbet vid sextiden och mådde dåligt. Så nu har han sovit ända sedan klockan halvsju.


Kommentarer
Postat av: ELSA

Åh, jag missade Idol! Har inte orkat kolla riktigt i veckan men tänkte göra det igår... :(

2007-09-29 @ 07:48:25
URL: http://www.favorit.tjejsajten.se
Postat av: Bim

---> Elsa: Det går säkert i repris. Eller så finns det säkert på Internet. :-)

2007-09-29 @ 08:42:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0