Dagens Dagbok - Måndagen den 10 september 2007 - Kvällen.

Jenny och jag gick upp till vardagsrummet vid sextiden. Hon låg i en av sofforna och vilade och tittade på teve. Jag satt mest med datorn och tittade också lite på teve.


Borzko kom hem igen vid sjutiden, och då gjorde han oss sällskap. Han läste lite i sin bok, och tittade även lite på teve.


Jimmy kom hem från körskolan vid halvniotiden. Sen satt han resten av kvällen på sitt rum vid datorn och teven.


Slökollade på lite allt möjligt först på teven som Jenny tittade på. Sen så tittade vi på "Nyberg & Törnblom" på TV 3.


Och nu är det strax läggdags.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag missade Nyberg och Thörnblom då jag blev tvungen att gå till jobbet och jobba natt. Var det bra program även denna vecka? Tror det kommer repriser under veckan! Snart går jag och lägger mig, äntligen. Hoppas du får en bra tisdag. God morgon!

2007-09-11 @ 06:24:42
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: I går handlade det om svartsjuka. Tänkte innan att det inte intresserade mig så mycket, men det var faktiskt jättebra. Jag tror att det går i repris någon gång. Ha det bra!

2007-09-11 @ 15:34:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0