Dagens Dagbok - Onsdagen den 26 september 2007 - Kvällen.

Jag, Jimmy, och Borzko tog en fika och en pratstund i köket, efter att Jimmy kom hem igen, och att Borzko var klar.


Efter det så satte vi oss i olika rum. Jimmy satte sig i sitt rum och tittade på ett avsnitt av en av sina nerladdade serier. Borzko satte sig uppe i vardagsrummet och tittade på sport på teve. Och jag satt kvar i köket med min dator.


Sen så blev det två timmars tevetittande för mig. Först så blev det "Idol" på TV4, och sen så blev det "Heroes" på TV4.


Nu ska jag vänta in Jenny som kommer hem från bloggträffen, med Isabella och de andra tjejerna, vid halvelvatiden. Sen när hon har kommit hem så ska jag gå och lägga mig. Borzko och Jimmy har redan gått och lagt sig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAHA , så det var bloggträff idag ?

2007-09-26 @ 22:03:35
URL: http://beeckz.blogg.se
Postat av: Bim

---> Rebecca: Ja, läs i Jennys och/eller Isabellas bloggar.

2007-09-27 @ 14:27:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0