Dagens Dagbok - Söndagen den 2 september 2007 - Dagen.

I morse så sov jag en timme längre, ända till åtta. Jag vill ju gärna sova i ungefär sex timmar, och jag kom ju inte i säng förrän strax efter två i natt. Gick upp, duschade, och gjorde mig sen i ordning.

 

Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. Jimmy hade tänkt sig att sova till tolvtiden, men han vaknade redan vid halvtio och kunde inte somna om. Så även han gick upp, duschade, gjorde sig i ordning, och åt frukost.

 

Vid strax före elva så gick Jimmy och jag till Centrum. Där var vi på Phone House och så köpte sig Jimmy en ny mobil. Det blev en likadan som jag har, en Nokia N95.

 

Sen så blev det allmänt slappande för oss alla större delen av dagen. Vi satt alla tre upp i vardagsrummet. Borzko läste i sin bok. Jimmy höll på med sin nya mobil, och även i sin dator. Jag satt mest med min dator. Och så lyssnade vi alla på musik förstås.

 

Vid tretiden sen åkte Borzko iväg. Han skulle hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jimmy och jag satt kvar och slappade i vardagsrummet en stund till. Sen vid fyratiden så gick vi återigen till Centrum. Där var vi på Burger King och åt middag. Sen så var vi en sväng in på Konsum och handlade lite.

 

Väl hemma igen så satt vi återigen i vardagsrummet och slöade. Sen vid sextiden så stack Jimmy iväg hem till en kompis.

 

Jag fortsatte med att sitta i vardagsrummet och läsa allt möjligt i datorn, och lyssna på musik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer jenny hem idag och bloggar :)?

2007-09-02 @ 19:00:23
Postat av: Bim

---> Anonym: Nej, hon kommer inte hem i kväll. Hon ska sova hos Jocke i kväll. I morgon kväll kommer hon att vara hemma. Så då får vi väl alla hoppas på att hon bloggar! ;-D

2007-09-02 @ 19:02:54
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

Det stavas "enda", annars tror man att du menar "rumpa".

2007-09-08 @ 22:09:43
Postat av: Bim

---> Anonym: I den här meningen så ska det faktiskt vara ända!

2007-09-08 @ 22:30:06
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0