Dagens Dagbok - Söndagen den 30 september 2007 - Eftermiddagen.

Jag fortsatte att sitta uppe i vardagsrummet. Varvade boken: "Livstid" med Liza Marklund med stunder vid datorn.


Jenny fortsatte att storstäda, röja, och rensa på sitt rum.


Borzko satt och läste.


Vid halvtvåtiden sen så åkte jag iväg med bilen. Åkte till Hägerstens Brädgård och hämtade upp Jimmy som kom hem från Gotland. De flög från Visby till Bromma, och sen så åkte de gemensam buss till brädgården. Han hade haft en otroligt bra helg på Gotland. :-D


Väl hemma igen så packade Jimmy upp. Jenny fullföljde sin städning. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Borzko åkte iväg med bilen vid tretiden. Han skulle på sitt sedvanliga söndagsbesök hem till sin Mamma.


Jag, Jimmy, och Jenny åkte iväg strax efter i Jimmys bil. Vi åkte först till McDonalds i Sköndal där vi intog vår middag. Jag åt McFish och minimorötter, cola light till. Sen så tog vi varsin kaffe efteråt, eller jag tog en caffe latte, och så satt vi kvar och pratade en stund.


Sen så körde vi till Älvsjö Station där jag och Jimmy släppte av Jenny. Hon skulle ta pendeltåget till Södertälje och hem till Jocke. Och så ska hon sova där i natt.


Jimmy och jag åkte sen hem igen. Han satte sig på sitt rum och tittade på en av sina nerladdade serier. Själv så satte jag mig uppe i vardagsrummet. Jag tittade på två inspelade program: "Doobidoo" och "Svensson, Svensson". Och så satt jag förstås med datorn samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0