Dagens Dagbok - Söndagen den 30 september 2007 - Förmiddagen.

Jag gick upp vid halvåttatiden. Hade inte ställt mobilen på alarm, eftersom jag inte mådde bra. Men jag vaknade vid sjutiden, och vid halvåttatiden var jag för rastlös för att ligga kvar. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Åt sen frukost och läste nyheter i datorn. Efter det så satte jag mig uppe i vardagsrumssoffan med datorn.


Vid strax efter nio så vaknade Borzko och gick upp. Han kände sig mycket bättre i dag. Han duschade och gjorde sig i ordning, och sen så åt han frukost.


Jenny och Jocke vaknade och gick upp strax efter nio de också. De åt då också frukost. Vi satt alla fyra en stund och pratade i köket också.


Sen så var Jenny och Jocke på rummet en stund. Och vid elvatiden sen så åkte Jocke hem. Han skulle hem och städa hos sig. Och Jenny skulle röja på sitt rum som såg för djävligt ut...


Jocke åkte hem. Jenny städade på sitt rum. Borzko tog det lugnt. Jag varvade datorn med boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0