Dagens Dagbok - Tisdagen den 11 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon var hemma från både sin förmiddagsundervisning i skolan, och från jobbet på eftermiddagen och kvällen. Förkyld, ont i huvudet, ont i halsen, ont i ryggen, hosta, feber...


Men hon kände sig lite bättre när jag kom hem. Så hon följde med mig en sväng till Centrum. Väl där så köpte jag födelsedagspresent till min systerdotter Maria som fyller 23 år i dag. Fyra stycken pocketböcker blev det. Gick runt och kikade lite också. Och så handlade vi lite ätbart på Hemköp.


Hem igen sen och höll på med lite allt möjligt här hemma. Jenny satt vid sin dator. Sen så kom Jimmy hem från jobbet vid fyratiden. Jenny och Jimmy var så sugna på McDonalds-mat så de åkte iväg till Sköndal och handlade middagsmat där till dem. Själv så åt jag rester från kylen istället.


Efter maten så duschade både Jimmy och Jenny i tur och ordning och gjorde sig i ordning. Jag höll på med lite allt möjligt här hemma, och satt även lite med datorn. Och så gjorde jag mig i ordning inför att åka och fira dagens födelsedagsbarn.


Kommentarer
Postat av: kim

Jag utmanar dig att skriva på din blogg hur en dag i din vadag ser ut? Ha en bra dag!

2007-09-11 @ 17:26:55
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: tävlingssimmare

Hej!
Vilken Mc Donalds är de Jenny jobbar på? Jag vet att de är den i västberga, men ungefär vart ligger de?
Och vet du om Jenny jobbar på Fredag eftermiddag?
Jag och min kompis vill ha hennes autograf ^

2007-09-11 @ 18:29:48
Postat av: Bim

---> Kim: Är det inte det jag skriver varje dag!? ;-D

2007-09-12 @ 14:51:29
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Tävlingssimmare: Det finns väl vad jag vet bara en McDonalds i Västberga. Nej, hon jobbar inte på fredag eftermiddag.

2007-09-12 @ 14:52:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0