Dagens Dagbok - Tisdagen den 25 september 2007 - Eftermiddagen. (Uppdaterad)

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på en stund och fixade med lite allt möjligt här hemma. Jenny kom hem vid halvtretiden. Hon hade åkt direkt från Jocke i morse till skolan, och sen haft förmiddagsundervisning. Och efter det så hade hon varit i stan med några kompisar och shoppat lite. Bland annat en jättesnygg jacka, som jag också är lite sugen på att köpa... ;-)


Jenny duschade och gjorde sig i ordning. Sen så åkte hon iväg vid halvfyratiden igen. Hon skulle möta upp med Jocke. Sen så skulle de shoppa lite, och efter det så skulle hon följa med honom hem, och även sova där i natt också (för åttonde natten i rad...). (Uppdaterad: Där blev det visst lite fel. Hon sov ju faktiskt hemma i går natt!) ;-D


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han duschade och gjorde sig i ordning, och sen så åt han och jag middag vid fyratiden. En fika efteråt och en pratstund blev det också.


Sen så satt han vid datorn på sitt rum en stund. Och jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Vid halvsextiden sen så åkte Jimmy iväg med bilen hem till en kompis.


Jag flyttade upp till vardagsrummet då vid halvsextiden. Satt med datorn och bloggade, och läste bloggar och nyheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0