Dagens Dagbok - Torsdagen den 27 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jenny var hemma när jag kom hem. Vi satte oss en stund i köket båda två, med våra datorer förstås.


Jimmy kom hem från jobbet vid strax efter tre. Han duschade och gjorde sig i ordning. Sen så åt vi tre middag tillsammans vid fyratiden.


När vi var klara så stack vi alla tre iväg till Centrum. Jimmy skulle köpa sig ett par nya jeans, och han ville ha med oss som smakråd. Även jag och Jenny hade några ärenden att göra också.


Vad vi köpte står i inlägget "Dagens Shopping" som jag la in tidigare. Jag tittade också efter en sån jacka som Jenny köpte i förrgår, men det fanns bara alldeles för stora storlekar kvar på MQ i Farsta. Jag ska leta efter jackan på andra MQ i helgen.


Fikade gjorde vi så klart också. Se tidigare mobilbloggat inlägg.


Vi var hemma igen vid halvsjutiden ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0