Dagens Jobb - Måndagen den 10 september 2007.

Mobilen larmade klockan halvfem i morse, precis som alltid på arbetsdagar. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Gick hemifrån fem över halv sex. Åkte till jobbet och kom fram kvart i sex. Gick in, larmade av, bytte om till arbetskläder, och sen så började jag att jobba klockan sex.


Den här veckan så är jag först halva arbetsdagen i skalen och fixar grönsakerna, och sen så ska jag egentligen vara andreman i lilla matsalen den andra halvan av dagen. Men det blev lite omflyttningar i personalstyrkan av lite olika orsaker, så jag jobbade i dag som försteman i lilla matsalen istället.


Vi serverade falukorv med potatismos i dag. Och så hade vi förstås vår fina salladsbuffé med massor av sorter också.


Allt flöt på bara bra i dag, och inget speciellt hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0