Dagens Jobb - Måndagen den 17 september 2007.

Måndag igen, och jobb igen som vanligt förstås. Gick upp halvfem som alltid på jobbdagar. Duschade och gjorde mig i ordning. Gick sen ut till bilen vid strax efter halvsex. Kom fram till jobbet vid kvart i sex. Gick in, bytte om till arbetskläder, och så började jag att jobba vid sextiden.


Den här veckan så är jag först halva dagen i skalen och fixar grönsakerna. Sen den andra halvan av dagen så är jag försteman i lilla matsalen.


I dag så serverade vi couscous-pytt med kyckling. Och så vår salladsbuffé förstås.


Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Allt flöt på bara bra i dag. Och inget speciellt hände.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, couscous-pytt med kyckling lät gott. Kanske man skulle ha till middag idag!! :)

2007-09-17 @ 18:01:43
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, det är faktiskt min favoriträtt i skolan! Egentligen så är det en hel-vegetarisk rätt. Men vi serverar den med kycklingbitar i. Fast jag äter ju bara vegetarisk, så jag äter den som den är i originalform! Så fantastiskt gott!

2007-09-17 @ 18:07:49
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att du svarade så snabbt! Men jag gkömde ju fråga, vad har ni i pytten?

2007-09-17 @ 18:09:39
Postat av: Bim

---> Anonym: Jag har faktiskt ingen aning vad det är i den! Det är en helt färdig rätt som kommer från Findus, och som vi bara värmer. Det är couscous, massa olika grönsaker, och massa olika goda kryddor. Det är tyvärr allt jag vet...

2007-09-17 @ 18:13:06
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0