Blondinbella - Look Alike.

I dag när vi såg den norska thrillern/dramat "Varg Veum - 2 - Törnrosa" så satt jag hela tiden och tänkte på hur lik en av skådespelarna var Blondinbella.

Det var den sjuttonåriga norska skådespelerskan Julie Rusti som spelade en av huvudrollerna i filmen, den sjuttonåriga Lisa Halle.

Jag tycker att hon är otroligt lik Blondinbella som hon såg ut för något år sen, när hon var ett år yngre, och lite rundare i ansiktet än vad hon är nu.

Tyvärr så hittade jag inte några bra bilder på henne. Mest bilder när hon ler eller skrattar, och då är hon inte lika lik.

Vad tycker ni? Tycker ni att dom är lika? Och ni som har sett filmen, vad tyckte ni?


         

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tyckte att hon påminde om någon när jag såg filmen men kom inte på vem, men nu när du säger det så. Ja det stämmer.



Jag tyckte att filmen var bra men lite läskig ibland, vissa scener fick jag hålla för ögonen :)



2008-08-31 @ 19:43:37
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag tyckte hon var jättelik! :-D



Förstår att du tyckte den var lite läskig ibland, eftersom du har påpekat att du är lite känslig...

2008-08-31 @ 19:47:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0