Dagens Dagbok - Fredagen den 8 augusti 2008 - Kvällen.

Jag satt sen och läste i min bok mellan sex och nio ungefär. Klockan nio så satte jag igång teven och så kollade jag på sammandraget av OS-invigningen. Och när det programmet var slut klockan halvelva så satte jag igång en Beck-film, nummer 22, Den svaga länken. När filmen var slut vid tolvtiden så satte jag mig med datorn en stund.


Borzko kom hem från jobbet sent i dag också, vid halvniotiden. Efter middag, dusch, och iordninggörande så gjorde han mig sällskap uppe i vardagsrummet.


Jimmy var med sina kompisar i kväll och festade på stan. Och även Jenny var ute med sina kompisar och festade på stan i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0