Dagens Dagbok - Lördagen den 9 augusti 2008 - Kvällen.

Borzko och jag satt sen och slappade i vardagsrummet, och så läste vi i varsin bok. Jag började på en ny bok: "Väninnorna & Kung Carl" av Kicki Norman.


Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på "SommarKrysset" på TV4. "The Poodles" var ju förstås bäst i kväll.


Åt och drack en massa gott gjorde vi också. För mig i kväll blev det Ben & Jerrys Cookie Dough, Estrellas vickningschips, lite smågodis, och Fun Light Appear.


Efter att "SommarKrysset" var slut så satte vi igång en dvd-spelaren. Två Beck-filmer blev det i kväll. Nummer 23: "Det tysta skriket" och nummer 24: "I Guds namn.


Vid halvettiden så hade vi tittat klart på filmerna, och då blev det datorn en liten stund för mig, och lite bokläsande för Borzko, innan det var sängdags för oss båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0