Dagens Dagbok - Måndagen den 11 augusti 2008 - Kvällen.

Vid sextiden sen så satte sig både jag och Jimmy uppe i vardagsrummet med våra datorer. Och så satte vi igång en dvd-film: "The X-files: I Want to Believe".


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen vid halvniotiden så blev det en film till. Och nu var även Borzko med och tittade på filmen: "The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor".


Vid elvatiden sen så gick både Borzko och Jimmy och la sig för att sova. Dom ska ju båda upp vid femtiden i morgon bitti.


Jag satte mig då vid datorn en stund. Men jag ska nog snart lägga mig i sängen och läsa i min nya bok: "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0