Dagens Dagbok - Onsdagen den 27 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara inne en kort stund och höll på och fixade och grejade lite här hemma.


Sen så gick jag till Centrum. Först så gick jag till FrisörImperiet och beställde tid. Sen så gick jag till Torget och köpte två stycken blommor till uteplatsen. Efter det så gick jag till Apoteket och köpte Bats. Och sen så gick jag till HemKöp och hämtade ut ett paket med böcker från AdLibris.


Gick sen hem och lämnade allting, och sen så gick jag tillbaka till Centrum och FrisörImperiet. Och så noppade jag mina ögonbryn och håret på min överläpp. När jag var i Turkiet i somras så gjorde jag ju det, och det blev så himla bra, och var så lätt. Så nu ska jag börja gå hos den här turkiska tjejen och göra det regelbundet. För dom gör ju det med tråd, istället för med pincett.


När jag var klar så gick jag en liten promenad och mötte upp med Jimmy. Hann gå ungefär en halvtimme innan han kom från jobbet och plockade upp mig med bilen.


När vi kom hem, vid halvfemtiden, så åt vi middag. Efter det så stack Jimmy iväg till Centrum och till Folktandvården, för han hade tid hos tandläkaren.


Han kom sen hem igen, och allt hade gått bra. Inga hål, och tänderna var bra, så han ska inte tillbaka förrän om två år. När han kom hem så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Men vad bra att du hittade ett ställe så nära! Kostnad? Blev du lika nöjd som i Turkiet?

2008-08-27 @ 18:05:53
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag frågade på vår närmaste, som ligger vid tunnelbanan. Borzko brukar gå dit och klippa sig. Och även Jenny har varit där någon gång tror jag.



När jag bokade sa hon 150:- för ögonbrynen och 150:- för överläppen. Men sen när jag var klar så sa hon 190:- för alltihopa istället för 300:-. Hon tyckte jag hade så himla lite. Dom kanske mest gör på utländska tjejer och tanter och dom har ju liksom lite mer.



Jag blev jättenöjd! Lika bra som i Turkiet! Hon var ju turkiska också. Så jag ska fortsätta där. Även om det kanske är billigare där Salima går i Rågsved, så gillar jag att gå där jag bor.

2008-08-27 @ 18:10:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0