Dagens Dagbok - Söndagen den 24 augusti 2008 - Kvällen.

Och kvällen blev väldigt lugn och skön.


Jenny var hemma hos Jocke i Södertälje.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum framför datorn.


Borzko satt större delen av kvällen i vardagsrummet och läste i sin bok.


Och jag satt också större delen av kvällen i vardagsrummet. Mest med min bok: "Edward Finnigans upprättelse". Men också lite med datorn i knäet.


Glass, ostbågar och smågodis blev det för att stilla söndagsångesten... ;-/


För i morgon så är det ju måndag igen... :-(


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men efter idag är det "bara" 4 dagar kvar till helg. Haha det lät inte så hoppfullt, men der brukar gå ganska snabbt :)



Jag har inte suttit vid datorn i helgen, jag hade besök av syrrans dotter (hon som är 6 år), hon sov över här eftersom hennes bror hade fotbollscup igår (där både syrran och hennes sambo fick lov att hjälpa till) därför var det bäst att hon var hos mig. Vi har haft det så mysigt, hon är så go min lilla prinsessa :)



Är allt bra med dig?



Kramar

2008-08-25 @ 11:16:13
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det är sant! Är bara måndagen över, så är det snart helt igen! ;-D



Mysigt det låter! Du och din lilla prinsessa! :-D



Allt är bara bra här. Med dig också?



Kram!

2008-08-25 @ 18:02:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nu är ju måndagen (nästan) över ;)



Ja hon är så mysig också, min lilla prinsessa. Hon får mig att känna mig så lycklig, att känna sig älskad av en liten person måste vara bland det bästa som finns.



Bra att allt är bra med dig (trots måndagen, fast det är ju som du skrev att bara måndagen är över så är det snart helg igen..). Jag har blivit sjuk, har feber, huvudvärk och är hes, känner mig inte så pigg. Men det kanske blir bättre tills imorgon. Jag fick i alla fall tycka synd om mig själv ikväll och äta chips ;)



Kramar

2008-08-25 @ 22:13:17
Postat av: Bim

---> Josefin: Hahaha! Ja, det är ju fördelen med att vara sjuk! Att man kan tycka synd om sig själv och äta chips! ;-D



Hoppas att du mår bättre i dag. Krya på dig annars. KRAM

2008-08-26 @ 16:05:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack så mycket:)

Jag har ingen feber idag men istället mår jag illa. Så idag blir det inga chips ;)



Kramar

2008-08-26 @ 16:52:30
Postat av: Bim

---> Josefin: Stackare som mår illa... Krya på dig! KRAM

2008-08-26 @ 18:15:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0