Dagens Dagbok - Tisdagen den 19 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag iväg mot Centrum. Jag hade tid hos Tandhygienisten hos Folktandvården klockan tre. Och efter knappt en halvtimmes besök, så var jag 670:- kronor fattigare... :-(


På vägen hem så gick jag in på Bokia och tittade lite på böcker. Köpte ingenting då, men jag ska nog ta och göra en liten beställning på Bokus eller AdLibris lite senare tror jag... Jag har ju läst fem böcker på fem dagar nu, så jag kanske behöver några nya! ;-D


När jag kom hem så höll jag på här hemma och plockade och fixade lite. Satt lite vid datorn också.


Vid kvart över fem så gick jag ut på en liten promenad. Jag gick vägen mot Ågestabron och mötte Jimmy som kom från jobbet. Ganska så exakt en halvtimme hann jag gå innan han plockade upp mig i bilen på vägen.


Vi kom hem vid kvart i sex, sen blev det middag vid sextiden. En fika sen efteråt också.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Böcker vete fåglarna om du behöver fler - du har väl bra många olästa fortfarande? ;-D Däremot får du nog ta en sväng till IKEA snart för att handla fler bokhyllor! :-D kram

2008-08-19 @ 21:26:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, jag kan ju inte påstå att jag BEHÖVER fler böcker! Men jag vill gärna ha! Fast bokhyllor behöver jag faktiskt fler snart! ;-D

2008-08-19 @ 21:31:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Man blir lagom glad när man tänker på annat som man kunde köpt för pengarna..



Böcker är alltid nödvändigt, det finns inget bättre än att krypa ner i sängen och läsa en bra bok innan man somnar. Eller göra som du gjorde i söndagskväll, ha en godisskål och sedan läsa en bra bok :)



Helst ska det vara böcker som är så bra att man längtar hela dagen efter att få fortsätta läsa.



Kramar

2008-08-20 @ 13:05:23
Postat av: Bim

---> Josefin: Nej, jag har aldrig förstått varför tandläkare och tandhygienister är så dyra... Borde väl kosta som läkarbesök tycker jag. Om man är sjuk i munnen eller övriga kroppen, det är väl ingen skillnad!?



Ja, det finns inget bättre än att läsa! Jag kan verkligen gå och längta hela dagen ibland efter att komma hem och läsa!



Kram!

2008-08-20 @ 16:41:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0