Dagens Dagbok - Torsdagen den 14 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Varvade med stunder vid datorn också.


Vid halvfemtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Vi två åt då middag tillsammans. En fika efteråt blev det också. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum vid datorn. Och jag satte mig i köket med datorn en stund.


Vid sextiden så kom Jenny hem hit direkt från jobbet. Hon skulle vara här i kväll, och sova här i natt. Och det var himla mysigt tycker jag! (OBS! Detta är ingen pik! Utan bara ett konstaterande! Och ni som inte förstår, kan ju läsa kommentarerna till det här inlägget!) ;-D

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det vore väl helt klart värre om du sa: TYVÄRR kommer Jenny hem ikväll, hon ska sova över..

:-D Jodå, jag har läst inläggen där folk retar sig på att du längtar efter din dotter, jag kan bara inte förstå vad det skulle vara för fel med det. Jag tror nog Jenny skulle säga ifrån om hon tyckte du var jobbig och tjatig, det har hon tillräckligt med skinn på näsan för! kram

2008-08-14 @ 20:33:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Jadå! Jenny har skinn på näsan, och kan säga ifrån! Hon brås verkligen på sin Mamma! ;-D Jag fattar inte heller varför folk stör sig faktiskt...

2008-08-14 @ 20:38:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Linus

En snäll och omtänksam mamma som längtar efter sin dotter, är väl inget att störa sig på.Tycker inte jag iallafall.

Kram.

2008-08-14 @ 21:55:08
Postat av: Bim

---> Linus: Nej, det tycker ju inte jag heller... ;-/

2008-08-14 @ 21:59:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0