Dagens Dagbok - Torsdagen den 21 augusti 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på som vanligt. Jag plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Jag satt lite vid datorn. Och jag läste lite i min bok.


Sen vid strax före halvfem så gick jag till Centrum och mötte upp med Jenny som kom med tunnelbanan från skolan.


Vi gick först till OnOff för att titta om datorn som Jenny skulle ha fanns där. Den var slut där, men dom ringde därifrån till OnOff i Länna och så la dom undan en där till oss.


Sen så gick vi till en annan affär i Centrumet och köpte en födelsedagspresent till Jocke som fyller år på måndag och som vi ska fira på lördag. Vad vi köpte skriver jag inte, för jag vet att han brukar läsa min blogg.


Vi gick sen ut ur Centrumet och mötte upp med Jimmy som kom direkt från jobbet. Och så åkte vi alla tre till OnOff i Länna där vi köpte datorn som Jenny hade valt ut.


Sen så åkte vi hem till Farsta, och kom hem vid sextiden. Och då åt vi alla tre middag tillsammans. En fika efteråt blev det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0