Dagens Dagbok - Fredagen den 15 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem. Han är ju ledig en dag i veckan, och dagen har blivit ändrad från måndag till fredag. Vi hann bara träffas en kort stund, och sen så stack han iväg mot jobbet.


Han och många av hans jobbarkompisar skulle mötas upp där, och sen så skulle de vidare med buss upp till Åre för en skidhelg.


Jag höll på och fixade med lite här hemma en stund. Sen när Jimmy kom från jobbet så hämtade han bara upp mig, och så tog vi en sväng till Centrum.


Först så var vi på Phone House, där jag hämtade ut min mobiltelefon som har varit på reparation.


Och sen så var vi på HemKöp och handlade en hel del matvaror.


När vi kom hem så blev det middag för oss två. Och efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Sen så satt vi båda två en stund i köket, och så hjälpte Jimmy mig att fixa i ordning min mobil. För allting var borta i den, efter reparationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0