Dagens Dagbok - Fredagen den 22 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på som vanligt här hemma på eftermiddagen. Plockade, donade, grejade, pulade, och fixade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. En stund vid datorn blev det förstås också. Och även lite telefonpratande.


Jimmy kom hem från jobbet vid kvart i fyra. Han och jag åt middag då direkt. En fika blev det sen också. Och efter det så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så satt Jimmy en stund på rummet vid sin dator. Och jag satt i köket med min dator.


Vid kvart över fem så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag. Och vi satt och pratade i köket en stund alla tre. Och efter det så duschade Borzko och gjorde sig i ordning.


Jenny åkte hem till Jocke direkt efter skolan, och hon sover sen där i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0