Dagens Dagbok - Fredagen den 8 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade lite med allt möjligt här hemma en stund. Sen när Jimmy kom hem från jobbet så åkte han med mig till Centrum en sväng. Och så var vi på Posten och hämtade ut Jennys paket från Asos.


När vi kom hem igen så åt vi middag tillsammans vi två. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. När han sen var klar så skjutsade jag hem honom till en kompis. Han ville inte ha sin egen bil med sig, för han skulle dricka några öl i kväll.


När jag kom hem igen så tog jag min dator med mig och satte mig uppe i vardagsrummet. Bloggade ett inlägg och svarade på massor med kommentarer.


Jenny var hemma från skolan på grund av förkylning även i dag. Hon var fortfarande hemma hos Jocke, och hon är där i kväll med, och sover där i natt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0