Dagens Dagbok - Lördagen den 2 februari 2008 - Kvällen.

Sen vid strax före sju så skjutsade Borzko iväg Jimmy till en kompis. Han skulle möta upp med ett gäng hemma hos en kompis, och sen så skulle de vidare ut på krogen för att titta och lyssna på en spelning som en annan kompis till dom hade med sitt band.


När Borzko kom hem igen så satte vi oss uppe i vardagsrummet. Vi åt och drack lite gott förstås, för mig blev det Ben&Jerrys Cookie Dough-glass och chips i kväll.


Först så tittade vi på "Lets Dance" som jag hade spelat in i går, eftersom jag då tittade på "Bandit Rock Awards 2008".


Sen så tittade vi på en film: "Final Destination". Recension finns i separat inlägg.


Efter det så slötittade Borzko på lite allt möjligt på teve. Och jag satt mest med min dator i knäet då. Och så lär väl kvällen fortsätta nu, tills det är sängdags för oss båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0