Dagens Dagbok - Lördagen den 23 februari 2008 - Eftermiddagen.

Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Han åt då frukost, och Borzko och jag passade på att äta lite lätt lunch. Vi satt sen alla tre och fikade och pratade en stund.


Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Borzko och jag fortsatte med resten av veckostädningen.


Vid halvtvåtiden så var vi klara, och då gav jag mig ut på en promenad. Det såg så underbart ut när solen strålande utanför fönstret, så jag kunde inte låta bli.


Men det var inte riktigt lika skönt ute, som det såg ut när man var inne, för det blåste fortfarande halv storm. Men när man kom i lä, så var det väldigt skönt och varmt.


Jag gick i ungefär en timme runt omkring här i Farsta, så jag var hemma igen vid halvtretiden. Då blev det en fika och en stund vid datorn.


Började också att läsa lite i en ny bok: "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella.


Vid kvart i fyra så åkte Jimmy iväg med bilen. Han åkte till McDonalds i Västberga för att möta upp med Jenny där när hon slutade jobbet. Jocke och Tindra kom också dit och mötte upp. De åt också middag där alla fyra.


Borzko och jag åt middag här hemma vid fyratiden. I dag blev det bara varsin färdigrätt. Jag åt en jättegod soppa med kräftstjärtar i.


Vid femtiden så kom Jimmy, Jenny, Jocke, och Tindra hem hit. Vi tog en fika och satt och pratade i köket. Jenny duschade också och gjorde sig i ordning.



Om en timme ungefär, vid halvsjutiden, så ska vi alla sex åka iväg i båda bilarna hem till Mathias för att fira hans artonårsdag. Det ska bli trevligt. Kanske att det kommer några mobilblogginlägg från kvällen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0