Dagens Dagbok - Måndagen den 11 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade lite med allt möjligt här hemma en stund först. Sen vid tretiden så gick jag till Centrum och till SolAkuten. Och så solade jag min vanliga halvtimme.


Efter solningen så gick jag till Åhléns och köpte mig en ny mascara och en ny kajalpenna. Och efter det så gick jag hem igen, och fortsatte att fixa med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy jobbade över en timme i dag, och kom hem vid halvfemtiden. Då åt han och jag middag tillsammans. Och när vi var klara så duschade han och gjorde sig i ordning.


Borzko kom hem från jobbet vid kvart i sex. Då lastade han och Jimmy in vår gamla tvättmaskin i lastbilen, och så stack dom iväg hem till Jocke i Södertälje, eftersom han skulle få den av oss.


Jenny var i skolan i dag. Sen så åkte hon direkt till sitt jobb på McDonalds i Västberga för att jobba ett pass mellan sex och tio i kväll.  

Kommentarer
Postat av: Joakim Eriksson

Tack så mycket för tvättmaskinen! =)

2008-02-11 @ 20:58:01
URL: http://jocketheman.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jocke: Varsågod! :-D

2008-02-11 @ 21:06:47
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0