Dagens Dagbok - Måndagen den 4 februari 2008 - Kvällen.

Kvällen blev sen lugn och skön som vanligt.


Större delen av kvällen så satt Borzko uppe i vardagsrummet och tittade på sport på teve.


Jimmy satt den största delen av kvällen på sitt rum vid datorn.


Och jag flyttade runt lite med min dator. En liten stund satt jag uppe i vardagsrummet med Borzko. Och en liten stund satt jag i Jimmys rum med Jimmy. Och den största delen av kvällen så satt jag själv i köket.


Jenny var hemma hos Jocke i kväll också, och sover även där i natt.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Åh jag gråter nästan. Du har väl läst..om mormors vackra hand på jennys blogg. Viket underbart kort!!/ahnna

2008-02-04 @ 21:54:32
Postat av: victoria

Godnatt =D

2008-02-04 @ 23:36:40
URL: http://www.victoriaaaaa.blogg.se
Postat av: marielle

Jag har läst i din blogg att du tycker att "Blonidnbella" har en bra blogg och vettiga åsikter. Jag personligen tycker att hon har många väldigt bra åsikter men ibland undrar man ju.. Jag undrar om du fortfarande tycker om henne och hennes blogg efter allt hon har skrivit om bla. barn.

2008-02-05 @ 00:19:07
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, visst var det fint! Jenny är underbar! Och hennes Mormor också! :-D

2008-02-05 @ 15:27:51
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Victoria: Tack! ;-D

2008-02-05 @ 15:29:22
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Marielle: Jag har väl aldrig skrivit direkt att Blondinbella har en bra blogg och vettiga åsikter. Men däremot har jag skrivit att den är läsvärd och underhållande. Och det är en helt annan sak. Henne kan jag inte tycka så mycket om, för jag har aldrig träffat henne. Jag tycker däremot fortfarande om att läsa hennes blogg, trots allt hon skriver, bland annat om barn. Jag tycker att hon skriver läsvärt, underhållande, tankeväckande, med mera. Jag tycker ofta INTE som hon gör, men det har ingen betydelse. Hennes blogg roar mig.

2008-02-05 @ 15:32:25
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0