Dagens Dagbok - Onsdagen den 13 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit hemma från jobbet i dag också. Han är jätteförkyld och har ont i halsen, och så känner han sig allmänt hängig och trött.


Jag höll på här hemma och fixade med lite allt möjligt som vanligt, på eftermiddagen. Självklart så blev det ju stunder vid datorn också. En fika tog Jimmy och jag tillsammans vid halvtretiden.


En liten tur till Centrum blev det för mig också. Sen så var jag i två olika affärer och köpte Alla Hjärtans Dag-presenter till Jenny, Jimmy, och Borzko. Vad dom ska få vill jag inte skriva här, eftersom åtminstone två av dom läser min blogg. Ett fotografi på de inslagna presenterna kommer lite senare.


Vid halvsextiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Efter middagen så tog jag med min dator och satte mig inne på Jimmys rum. Han spelade datorspel med datorn kopplat till teven. Jag läste bloggar och nyheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0