Dagens Dagbok - Söndagen den 24 februari 2008 - Eftermiddagen.

Jag och Jimmy fortsatte sen att sitta i köket med våra datorer. När Jimmy var klar med fixandet av min dator, så spelade han sitt datorspel "EVE-online".


Jag fixade klart allt i min dator, och sen så blev det bloggande, bloggläsande, och nyhetsläsande för mig.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Då åt vi alla tre lite lätt lunch tillsammans, och så blev det en fika och en pratstund.


Sen så stack Borzko iväg ut med bilen för att tanka den, och även kolla allt på den.


Vid tvåtiden så flyttade Jimmy och jag upp med våra datorer upp till vardagsrummet. Och så satte vi igång teven och tittade och lyssnade på "Melodifestivalen" som jag hade spelat in i går. Borzko gjorde oss också sällskap när han kom tillbaka.


Sen vid tretiden så åkte Borzko iväg igen, den här gången på sitt sedvanliga söndagsbesök hos sin Mamma.


Jimmy och jag satt kvar i vardagsrummet efter att Melodifestivalen var slut. Han spelade sitt datorspel, och jag höll på med allt möjligt i min dator. Och så lyssnade vi på musik.


Vid fyratiden sen så åt vi två middag tillsammans. En fika efteråt blev det också. Och efter det så satt vi återigen med våra datorer uppe i vardagsrummet. Jimmy spelade även nu sitt spel, och jag höll på med allt möjligt. Och så lyssnade vi givetvis på musik.


Kommentarer
Postat av: Soffie

Ni Verkar haft en bra dag!Själv har jag å mina barn haft det jättebra!Må så gott:O)

2008-02-24 @ 19:01:44
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Bim

---> Soffie: Ja, det har varit en lugn och skön dag här.
Ha det bra du också.

2008-02-24 @ 19:05:31
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0