Dagens Dagbok - Söndagen den 3 februari 2008 - Eftermiddagen.

Vid kvart i ett så åkte Jimmy och jag iväg med bilen. Vi åkte till Stuvsta där vi mötte upp med Jenny och Jocke som kom med pendeltåget från Södertälje.


Sen så åkte vi alla fyra till IKEA. Vi gick runt och kikade, och Jocke plockade ihop vad han skulle ha. Jag köpte bara fem stycken matlådor. Vi hoppade över att fika på IKEA i dag, eftersom Jocke hade bokat tvättstugan och skulle hem och passa den tiden.


När vi var klara på IKEA så åkte vi hem till Jocke i Södertälje. Jenny och jag gick en liten sväng till affären nära hans hus och köpte lite grejer. Och sen så gick vi upp till Jocke och fikade och åt några mackor.


Jocke stack ner till tvättstugan och satte igång sina maskiner där. Och sen så hjälptes vi åt med det han hade köpt på IKEA. Jocke och Jimmy borrade och skruvade och hängde upp två hyllor över sängen.


Jenny och jag hjälptes åt med gardinerna som han hade köpt. De var en halvmeter för långa, så vi klippte av dom. Sen så följde det med strykband som man skulle fålla upp dom med. Problemet var bara att Jocke har inget strykjärn... Men vi löste det ändå! Vi värmde upp en plåt i ugnen, och så strök vi fållarna med strykbanden i med plåten! Det gick faktiskt jättebra! ;-D


När vi var klara med allt så åkte vi iväg till närmaste McDonalds och så bjöd jag på middag där. Och när vi hade ätit klart så körde vi hem till Jocke igen. Vi lämnade av både Jocke och Jenny där. Och sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta.


(Se massor med bilder från dagen i mobilbloggade inlägg med fotografier längre ner i bloggen.)


(Läs Jennys blogg och se bilder från dagen där. Och läs också Jockes blogg där det också finns bilder.)

Kommentarer
Postat av: Mona

OH my gad babys! ni är so gulliga som komenterar min svengelska! Det ät jag och vickan silver! Bim raring, inget illa menat mot din blogg, men den är skabbig! styr upp den lite, och visa dig lite mer runt stureplan! du måste visa dig för att alla ska känna igen dig, du kan inte gå runt och tro att din blogg är lika stor som Bellas och de andra stora bloggare, men va stolt över din 25! hoppas du snart blir en framgångsrik bloggare!

XOXO love Mona...

2008-02-03 @ 20:18:17
Postat av: Bim

---> Mona: Ingen svarskommentar...

2008-02-03 @ 20:30:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mona

baby, varför svarar du inte?

2008-02-03 @ 20:41:03
Postat av: Bim

---> Mona: Varför ska jag ödsla tid på någon som kallar min blogg för skabbig!?!...

2008-02-03 @ 20:44:37
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mona

jag vill bara hjälpa dig att styra upp den! raring

2008-02-03 @ 20:53:31
Postat av: Bim

---> Mona: ---

2008-02-03 @ 21:02:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är detta? Din blogg är inte skabbig Bim! Den är verkligen jätte gullig och bra :) man blir glad av att läsa den. Fortsätt blogga som du gör =)
Trevlig vecka på dig =)

2008-02-03 @ 21:10:16
Postat av: Bim

---> Anonym: Tack ska du ha! Jag blir glad över din kommentar! Ha en trevlig vecka du också! :-D

2008-02-03 @ 21:14:05
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Therese

Seröst nu, denna människa som skriver dessa saker är inte sann. Din blogg är jättebra och jag älskar det sättet du skriver på. Det verkar som att det är en och samma person som skriver men använder sig av olika namn.

Keep up the good work, för det är verkligen ett bra jobb du gör. :) KRAM

2008-02-08 @ 12:42:16
URL: http://miilkshaake.blogg.se
Postat av: Bim

---> Therese: Tack för berömmet om min blogg! :-D

2008-02-08 @ 19:44:24
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0