Dagens Dagbok - Söndagen den 3 februari 2008 - Kvällen.

Vid halvsjutiden så kom Jimmy och jag hem till Farsta igen. Det tog ganska så exakt en halvtimme att köra från Jocke och hem till oss.


Jimmy satte sig på sitt rum vid datorn när vi kom hem. Själv så höll jag på och fixade med lite här hemma i ungefär en halvtimme.


Sen vid sjutiden så tog jag med mig min dator, och så satte jag mig inne hos Jimmy på hans rum.


Vi satt sen vid varsin dator, vi lyssnade på musik, och vi pratade förstås.


Jag fixade i ordning min blogg som tydligen hade strulat när jag var borta. Det var två mobilbloggsinlägg som det hade blivit något konstigt med. Men när jag tog bort dom, så fungerade bloggen igen.


Jimmy tittade också på en av sina nerladdade serier, och eftersom han då kopplar datorn till teven, så tittade jag lite på den också.


Bloggade gjorde jag förstås också, och läste bloggar, och läste nyheter.


Borzko var ju hos sin Mamma på eftermiddagen och kvällen.


Och Jenny var ju kvar hos Jocke.


... och så är det då tyvärr redan måndag i morgon igen då... :-(


Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter som att ni haft en trevlig dag. Jag skrattade när jag läste hur ni strök gardinerna, det var smart :)

När har eleverna på din skola sportlov? Här har dom det vecka 10, men jag har för mig att ni brukar ha tidigare, eller? Kommer du att få vara ledig några dagar då eller är det jobb hela veckan? Kom bara att tänka på det. Om du hade någon ledighet att se fram emot ;)
Kramar

2008-02-03 @ 21:15:42
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, det var en härlig eftermiddag! Och rolig! Visst var vi fyndiga!?! ;-D

Här har vi sportlov vecka 9 och påsklov vecka 13. Vi är inte lediga, tyvärr, men vi har lugna och sköna veckor då. Så vi ser fram emot det!

Kram!

2008-02-03 @ 21:21:10
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: T- -h- -e- -P- -l- -a- -c- -e-

toppen .
:) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) . :) .
theplace.blogg.se

2008-02-04 @ 00:02:58
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Mimmi

Tråkigt att du upplever ditt jobb så jobbigt! :-(

Det är ju många år till du skall jobba!

2008-02-04 @ 07:22:38
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Maria

önskar det vore fredagkväll ist, :)

2008-02-04 @ 11:54:17
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Bim

---> The Place: :-D

2008-02-04 @ 16:16:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, det är tråkigt. Jag får väl ta tag i det och göra något åt det någon gång...

2008-02-04 @ 16:18:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Maria: Ja, det vore skönt! :-D

2008-02-04 @ 16:19:48
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0