Dagens Dagbok - Söndagen den 3 februari 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost och en fika. Funderade på att ta mig en liten promenad, men snöfall, blåst, och minusgrader avskräckte mig... Bestämde mig för en lugn och skön förmiddag inomhus istället.


Borzko vaknade och gick upp vid niotiden. Han genomgick då sina morgonbestyr, och sen så åt han frukost. En pratstund blev det också. Sen vid tiotiden så gick han iväg till FarstaHallen för att träna även i dag.


Jag höll på här hemma och plockade och fixade med lite allt möjligt. Och så varvade jag med stunder vid datorn. Läste lite i min bok också.


Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och jag passade på att äta lite lätt lunch. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0