Dagens Dagbok - Tisdagen den 12 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit hemma från jobbet i dag på grund av sjukdom. Det är faktiskt hans första dag någonsin som han har varit hemma från jobbet på grund av att han har varit sjuk. Och ändå så har han jobbat i över fem år, om man räknar med extrajobbet när han gick i skolan. Han var dunderförkyld i dag och hade även ont i halsen.


Jag höll på som vanligt här på eftermiddagen när jag kom hem. Fixade och plockade med lite allt möjligt här hemma. Och så varvade jag lite med stunder vid datorn. En fika med Jimmy vid halvtretiden blev det också.


Sen vid halvfemtiden så åt vi middag vi två. Jenny åkte direkt hem till Jocke i dag efter skolan. Och hon ska sova där i natt. Borzko jobbade sent i dag, som han ofta gör.


Efter middagen så blev det som före middagen, lite fixande här hemma, varvat med datorstunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0