Dagens Dagbok - Torsdagen den 28 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sedan så gick jag ut igen. Gick sen en promenad på ungefär en timme. Underbart väder ute med strålande sol och fem grader varmt. När man kom i lä, så var det riktigt skönt och solen värmde. Men tyvärr så blåste det också en hel del med en ganska så kall och hård vind. Tre mobilbloggade bilder finns nedanför från promenaden.


När jag kom hem igen så höll jag på som vanligt här hemma och fixade lite med allt möjligt. En stund vid datorn blev det också.


Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Och vid fyratiden så åt vi middag tillsammans han och jag. Efter middagen sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Jag höll på och fixade lite igen, och satt också lite vid datorn.


Sen vid femtiden så gick vi båda två upp till vardagsrummet, och våra datorer fick förstås också följa med upp. Och så satte vi igång vårt Nintendo Wii och så spelade vi Guitar Hero 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0