Dagens Jobb - Fredagen den 15 februari 2008.

Jobbade precis som vanligt i dag också förstås. Och liksom hela veckan tidigare, så var jag först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och den andra halvan av dagen så var jag i diskrummet och diskade.


I dag så serverade vi korv stroganoff och kokt ris. Och vår salladsbuffé förstås också.


Vi var fulltalig personalstyrka den första halvan av dagen. Den andra halvan av dagen så blev vi en kvinn kort, för en av kollegerna mådde inte bra, och gick hem efter halva dagen.


I dag så fick jag och min kollega en hel del hjälp i diskrummet av Snurran, som jobbade hos oss idag, eftersom det var fredag. Hektiskt på slutet blev det däremot, för då hade hon annat för sig, så vi fick klara oss själva.


Men allt flöt ändå på helt okej, och ingenting speciellt hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0