En snodd lista från Lotten.

Här är en snodd lista från Lotten

1. Vädret utanför mitt fönster:
Grått, mulet, och trist. Men faktiskt nästan tio grader varmt.

2. Lyssnar på just nu:
Melodifestivalen på teve som jag spelade in i går.

3. I går gick jag och lade mig:
Vid halvettiden bredvid min man.

4.  I dag vaknade jag:
Klockan sju av att min mobil larmade.

5.  Jag har på mig:
Svart behå, svarta trosor, svarta strumpor, svart topp, blåa jeans, svart sweatshirtjacka.

6.  Senaste person som ringde mig:
Min dotter Jenny när hon hade rast på jobbet i dag.

7. Senaste person som jag ringde upp:
Jimmy i går.

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Jenny i går.

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Jenny i går.

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Kommer faktiskt inte ihåg. Länge sedan jag addade någon där.

11. Som addade dig:
Thérese i går.

12. Senaste person som mejlade mig:
En person som jag vann en Tradera-auktion av.

13. Senaste sajt som jag kollade på:
Aftonbladet.

14. Ska göra idag:
Absolut ingenting. Bara ta det lugnt, titta på teve, läsa i min bok, och sitta mycket med datorn.

15. Bra eller dålig dag idag?
Hoppas på att det blir en bra dag i morgon. Borde bli relativt sätt ganska så lugnt och skönt på jobbet, eftersom det är sportlov här i veckan som kommer.

Och jag hoppas att det är några som snor listan av mig!?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,jag hade faktiskt tänkt att sno denna från dej;)

2008-03-05 @ 21:57:30
URL: http://Malinkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0