I dag så blir det en Mobil-Blogg-Dag! :-D

I dag så tänkte jag ha mig en Mobilbloggardag! Ungefär som jag hade söndagen för två veckor sen, när jag, Jimmy, Jenny, och Jocke var på IKEA.

I dag så ska jag ha en dag med mina älskade ungar. Vi har just ätit en mysig frukost ihop och suttit och pratat. Och om en stund så ska vi åka in till stan. Sen så blir det promenerande, shoppande, fikande, pratande, lunchande, i några timmar på stan.

Sen vid tretiden så åker Jenny till Södertälje för att möta upp med Jocke. Och då så åker Jimmy och jag hem till Farsta igen. Så det blir cirka sex timmar ihop med mina underbara barn! Det ska bli en riktigt mysig dag!

Strålande sol här i dag! Men kallt... Cirka sju minusgrader nu, vid strax över nio. Så det blir riktigt varma kläder på i dag.

Ha nu en härlig lördag allihopa! Många mobilbloggsinlägg kommer förhoppningsvis in under dagen. Hoppas det inte blir strul i bloggen bara, som det blev den förra mobilbloggsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0