Lite text till de tretton stycken mobilbloggsinläggen.

Här kommer lite text till de tretton stycken bloggade inläggen från mobilen i dag när vi var i stan. Det gick inte att skicka mms på ungefär fem timmar, så alla kom sen in nästan samtidigt.

Första
kortet är från halvtiotiden i morse, när vi sitter på tunnelbanan på väg in till stan.

Andra kortet är taget vid tiotiden. Vi gick av vid Skanstull, och promenerade därifrån in till City. Här har vi precis köpt oss lite varm dryck på Espresso House att ha på vägen.

Tredje kortet är på min Chai Latte.

Fjärde kortet är taget utanför det nya köpcentrumet "Skrapan" vid Skanstull / Medborgarplatsen.

Femte kortet är taget vid Medborgarplatsen.

Sjätte kortet är på Katarinahissen vid Slussen.

Sjunde kortet är på Stadshuset och taget vid Gamla Stan.

Åttonde kortet är på Jimmy och Jenny, som står och väntar på mig inne på Åhléns. Jag kommer med rulltrappan, för jag har varit uppe på toaletten.

Nionde kortet är på min Caffe Latte och min Cola Light som jag drack på McDonalds.

Tionde kortet är taget vid tolvtiden. Jimmy och Jenny äter lunch inne på McDonalds vid Hötorget.

Elfte kortet är taget inne på Café Bellman vid Hötorget, vid tvåtiden. Där blev det ännu en Chai Latte för mig. Och även en ostmacka.

Tolfte kortet är taget på T-Centralen vid strax före tre. Jimmy och jag ska åka hem till Farsta. Och Jenny ska gå mot Centralen för att ta pendeltåget till Jocke i Södertälje.

Trettonde och sista mobilbloggsinlägget från vår dag i stan är taget vid strax efter tre, på Skanstullsbron.

Kommentarer
Postat av: Malin

låter som om ni hade en trevlig dag :-)

2008-02-16 @ 16:39:08
URL: http://mizze.blogg.se
Postat av: Bim

---> Malin: Det var en helt underbar dag! Jag älskar att göra sånt här med mina "ungar". Uppskattar det enormt mycket. Och jag vet att Jenny tycker att det är jättemysigt också. Och att Jimmy tycker att det är helt okej! ;-D

2008-02-16 @ 16:43:34
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0