Man blir glad över att göra någon glad! :-D

Ja, rubriken är faktiskt sann. Man blir verkligen glad, över att göra andra människor glada. Först så blev Jenny, Jimmy, och Borzko jätteglada över sina Alla Hjärtans Dag-presenter. Men sen så gjorde jag nog två andra personer ännu gladare... Och det var min Mamma och Pappa.

Jag åkte hem till dom direkt efter jobbet i dag. Jag köpte med mig två buketter med tulpaner plus gelehjärtan och chokladhjärtan. Och sen så satt jag där med dom och fikade och pratade i lite drygt en timme. Och dom blev verkligen jätteglada över det. Särskilt min Mamma. Hon blev så glad och rörd så hon grät några tårar. (Vi är så lika hon och jag. Vi gråter jämt. Både när vi blir ledsna, rörda, och glada.) Jag älskar mina föräldrar så otroligt mycket.


image2380


image2381


Kommentarer
Postat av: sanna

åh va sött! värmer i hjärtat när man gör någon glad och även när du som nu skriver om hur du gjorde dina föräldrar glada! :) glad alla

2008-02-14 @ 17:51:47
Postat av: Bim

---> Sanna: Ja, det är väl liksom det som jag tycker att Alla Hjärtans Dag är till för! Att man ska göra sin nära och kära glada! :-D

2008-02-14 @ 17:58:41
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

gulligt :) gott med godis också! fick sånt i skolan :D

2008-02-14 @ 18:21:13
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, både chokladhjärtarna och gelehjärtanen är grymt goda! :-D

2008-02-14 @ 18:25:34
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Vad gulligt gjort av dig, förstår att dina föräldrar blev glada :)

2008-02-14 @ 22:32:08
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, de är värda hur mycket som helst. Världens bästa föräldrar! :-D

2008-02-15 @ 20:37:39
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0