Melodifestivalen 2008 - Tredje deltävlingen - Linköping 23 februari - 2.

Nu har jag sett min inspelning av Melodifestivalen från i går. Och så här tyckte jag:

BWO var jättebra! Och självklara till Finalen!

Bra, fast inte jättebra, var Frida. Och jag ville helt klart ha henne som nummer två till Finalen.

Så det blev precis rätt låtar som gick vidare i går. Annars så tycker jag att det var ett rätt så svagt startfält den här gången.

Spelar mig inte så stor roll vilka som gick till Andra Chansen. Men jag hade nog hellre sett att det var Patrik Isaksson som hade gått dit istället för Thérèse Andersson.

Men allra, allra bäst i gårdagens program var ju helt klart Björn Gustafsson! Hans kärlekssång till Kristians Luuks flickvän Carina Berg var ju helt underbart rolig!


image2487     image2488    image2489

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0